„Aktywni na SERio!” w „Aktywnym lecie z TVP” - SM Ryki
Aktywni na SERio! w Aktywnym lecie z TVP
25.06.2021
„Aktywni na SERio!” w „Aktywnym lecie z TVP”

Aktywność fizyczna i dobre odżywianie uznawane są za najważniejsze czynniki wpływające na dobrostan człowieka, dlatego Spółdzielnia Mleczarska Ryki od lat promuje aktywny styl życia uzupełniony zdrowym i smacznym żywieniem. Ryckie sery produkowane są z mleka najwyższej jakości, które pochodzi z najczystszych terenów Lubelszczyzny. W ich recepturze znajdują się tylko niezbędne składniki. Sery powstają bez konserwantów, a użyte mleko wyprodukowano bez stosowania GMO. Ryckie sery to produkty, które obfitują w białko i wapń — pierwiastki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Spożywając dania z serami z Ryk dostarczamy organizmowi ważnych składników odżywczych, które dodają siły i energii.

Aktywne gwiazdy w „Pytaniu na Śniadanie”

Zamiłowanie do tego co zdrowe, wiąże się również z pasją do aktywności sportowej, w tym biegania, pływania i …latania!

W myśl powyższego SM Ryki rozpoczyna promocję swojej akcji „Aktywni na SERio!” z wykorzystaniem telewizji i internetu. Na bazie współpracy z aktualnie najpopularniejszą telewizją śniadaniową, powstał sponsorowany przez SM Ryki cykl felietonów „Aktywne Lato z TVP”, w których osobowości telewizyjne prezentują swoje pasje sportowe, nie zapominając o zdrowym odżywianiu się naszymi serami 🙂

W kolejnych odcinkach, w niedzielne lipcowe poranki (4, 11, 18 i 25 lipca) zobaczymy:

  • aktorów — Tomasza Oświecińskiego wraz z córką Mają i wspólnie dzieloną pasję do jazdy konnej,
  • znanych kucharzy — braci Michała i Jakuba Budników wraz z rodzinami przemierzających na rowerach i w balonach urocze zakątki Lubelszczyzny,
  • aktora serialu „Barwy Szczęścia” — Jaspera Sołtysiewicza aktywnie spędzającego czas nad wodą w kajakach i motorówkach,
  • aktorkę Alżbetę Lenską — miłośniczkę jogi i biegania.

Co i gdzie?

Lokowanie produktu i sponsoring programów w TVP będzie uzupełniony działaniami w internecie, gdzie będzie można zobaczyć animację–spot nawiązującą do aktywności i zdrowego żywienia. W naszej kampanii promujemy pozytywne wartości, rozbudzamy ciekawość świata, bawimy, uczymy proekologicznych zachowań a przez informacje z dziedziny sportu i garść porad z dziedziny żywienia i diety, zachęcamy do aktywnego i zdrowego stylu życia.

„Aktywni na SERio!” — w harmonii z naturą

W kampanii prezentujemy nasze sery w prostym składzie, do produkcji których wystarczą tylko 3 składniki: mleko, sól i kultury bakterii. Rycki Edam, Rycki Maasdam oraz Rycki Koneser są odpowiedzią na dzisiejsze potrzeby konsumentów, którzy poszukują produktów naturalnych o tradycyjnych recepturach. Sery o prostym składzie są skomponowane tak, by były jak najbardziej naturalne — bez zbędnych dodatków i jak najmniej przetworzone, wyprodukowane wyłącznie z polskiego mleka. Kolejna prezentowana w kampanii linia produktów to tradycyjnie naturalne: Rycki Edam, Rycki Edam Light (stworzony specjalnie z myślą o aktywnych) i Rycki Maasdam.

O wyjątkowym smaku tych serów decydują zarówno nasze receptury jak i mleko, które pochodzi od naszych dostawców z jednej z najczystszych krain, pachnącej ziołami i słońcem Lubelszczyzny. W kampanii zostaną zaprezentowane wszystkie produkty w opakowaniach typu Flow Pack, bardziej przyjaznych środowisku — łatwiejszych do recyklingu. Warto wspomnieć, że przy produkcji tego typu opakowań zużywa się mniej energii oraz plastiku.

Kampania rozpoczyna się w dniu 27 czerwca i potrwa do końca lipca 2021 r.

Do zobaczenia w wakacyjne niedziele!

Polski
English
PROW 2014–2020
Etap IEtap II
ryckiedam.eu
Laureat
„Marka Lubelskie”