Rycki Edam – Jakość Tradycja – spoty reklamowe z takim tytułem ponownie pojawią się w ogólnopolskich mediach. Akcję promocyjną Spółdzielnia Mleczarska Ryki realizuje w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 – 2020.
Głównym elementem drugiej części kampanii Rycki Edam – Jakość Tradycja jest reklama telewizyjna. Tym razem pojawi się w niej ser Rycki Edam Exclusive. Jego wyjątkowy, delikatny smak jest już dobrze znany naszym konsumentom. Teraz jego ekskluzywny charakter oraz brak GMO w składzie podkreślić ma biały kolor opakowania, który wyraźnie kontrastuje z barwą innych opakowań naszych produktów. Rycki Edam Exclusive otrzymał też identyfikację zgodną z całą gamą serów SM Ryki, dzięki czemu jego opakowanie jest bardziej czytelne i zyskało silniejszy branding.
Pierwszą emisję spotu z serem Rycki Edam Exclusive zaplanowano na początek marca. Dwa tygodnie później wydźwięk akcji wzmocni kampania reklamowa w radiu. Drugiej edycji kampanii towarzyszy również reklama w prasie, która ukazuje się w lutym i marcu.
Nową odsłonę kampanii Rycki Edam – Jakość Tradycja w mediach poprzedziły specjalne akcje degustacyjno – promocyjne. Stoiska Rycki Edam – Jakość Tradycja pojawiły się m.in. na Zimowym Runmageddonie w Warszawie, Zimowym Maratonie Bieszczadzkim oraz podczas ferii zimowych na stoku narciarskim w Parchatce (gdzie amatorzy białego szaleństwa mogli spróbować Ryckiego Edama w Karczmie Parchatka i w specjalny namiocie ustawionym tuż obok stoku narciarskiego). Wkrótce nasze stoisko pojawi się również na 42. edycji słynnego Biegu Piastów w Jakuszycach oraz podczas biegu Onico Maraton w Gdyni.