II etap telewizyjnej kampanii reklamowej z Ryckim Edamem Jakość Tradycja - SM Ryki
05.03.2018
II etap telewizyjnej kampanii reklamowej z Ryckim Edamem Jakość Tradycja

Rycki Edam Jakość Tradycja — spoty z takim tytułem rozpoczynają drugi etap kampanii promującej nasz ser w mediach ogólnopolskich. Kampania realizowana jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014–2020 przed dwa wiosenne miesiące.

Głównym elementem najnowszej kampanii jest spot telewizyjny stylizowany na tzw. breaking news, czyli informację z ostatniej chwili podawaną w programach informacyjnych. Bohaterem spotu jest gama serów Rycki Edam Exclusive: blok w białej szacie graficznej, która komponuje się z kostką 300 g oraz plastrami.

Komunikat o Ryckim Edamie uzupełnia informacja o jego długoletniej historii wytwarzania.

Polski
English
PROW 2014–2020
Etap IEtap II
ryckiedam.eu
Laureat
„Marka Lubelskie”