„Co zmienia zwykłą chwilę w tę, której już nigdy nie zapomnimy?
Kiedy zwykły gest sprawia, że czujemy się kochani?
Nie znamy odpowiedzi. Robimy sery.
Ale to niesamowite być od 90 lat częścią Waszych historii…”
Te słowa z naszego radiowego i telewizyjnego spotu ułożone zostały nie przypadkowo. Odnoszą się do chwil, które spędzamy z bliskimi nam osobami. Złożone z naszych drobnych i niepozornych gestów tworzą one radosne, szczęśliwe i niezapomniane historie. I to właśnie te chwile są bohaterem naszej najnowszej reklamy. Od 90 lat, w wielu z nich, niezauważalnie braliśmy udział. Towarzyszyliśmy naszym klientom, dając im nie tylko radość, ale przede wszystkim zdrowy i wysokiej jakości produkt.
Spot ukazując trzypokoleniową rodzinę, w bezpośredni sposób odnosi się do połączenia tradycji z tym co oferuje nam przyszłość. To podkreślenie dumy z naszej 90 – letniej historii, ale również uwagi jaką przykładamy do nowoczesnej technologii. Dzięki temu odnosimy się do doświadczenia wielu pokoleń naszych dostawców, mistrzów serowarstwa i opracowanych przez nich unikalnych receptur, innowacyjności – czyli elementów, które sprawiają, że nasze produkty wyróżniają się niepowtarzalnym smakiem i najwyższą jakością.
W pracy nad naszym spotem brało udział prawie 60 osób. Jego powstanie poprzedziło kilka tygodni przygotowań związanych nie tylko ze scenariuszem, ale także wyborem idealnego miejsca dla realizacji zdjęć i obsady aktorskiej. Ostatecznie jako miejsce zdjęć wybrano Konstancin – Jeziorna pod Warszawą. I tu nasz wybór nie był przypadkowy. Choć miejscowość położona jest obok Warszawy, wbrew pozorom posiada jednak nie tylko walory krajobrazowe, ale również zdrowotne. Konstancin-Jeziorna położony jest na obrzeżach Chojnowskiego Parku Krajobrazowego. To jedyne uzdrowisko w województwie mazowieckim w bezpośrednim sąsiedztwie Warszawy, bogate w złoża wód leczniczych i charakterystyczny mikroklimat związany z otaczającymi go kompleksami lasów sosnowych. To cechy idealnie komponujące się z tym co tworzy trzon naszej oferty serów. Plan zdjęciowy przypadł na początek kwietnia. Aura okazała się dla nas łaskawa, dzięki czemu udało się zrealizować wszystkie zaplanowane wcześniej cele.
Po żmudnej postprodukcji przyszedł czas na premierę spotu. Reklamę zaprezentowaliśmy na specjalnej konferencji prasowej zorganizowanej w siedzibie Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego. Spot bardzo ciepło przyjęty został przez zaproszonych na to wydarzenie dziennikarzy mediów ogólnopolskich i branżowych.
Reklamy radiowe i telewizyjne zrealizowano pod wspólnym hasłem „Sery z Ryk od 90 lat na polskich stołach”. Spot w telewizji jest emitowany od 25 kwietnia w dwóch wersjach, 15 i 30 – sekundowej. Pojawi się również 8 – sekundowy billboard sponsorski, który emitowany będzie bezpośrednio przed i po wybranych programach. Reklamy są emitowane w głównych stacjach ogólnopolskich (TVP i TVN) i kanałach tematycznych. Kampanii tej towarzyszyć będą także spoty w radiu. Tu swoich głosów użyczyli cieszący się dużą popularnością, Agnieszka Czekańska i Zbigniew Dziduch.
Równolegle z nowymi reklamami w telewizji i radiu startuje także szeroka kampania w prasie, kinach, na billboardach oraz w social media.