Rycki Edam – Jakość Tradycja – spoty z takim tytułem rozpoczynają kolejną kampanię medialną Spółdzielni Mleczarskiej Ryki w mediach ogólnopolskich. Kampania realizowana jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020.
Głównym elementem najnowszej kampanii jest spot telewizyjny. Tym razem jest to 8 – sekundowa reklama stylizowana na tzw. breaking news, czyli informację z ostatniej chwili podawaną w programach informacyjnych.
Dzięki takiej konwencji wyróżnia się ona w paśmie reklam i pozwala na lepsze zagospodarowanie czasu reklamowego. Spot przedstawia ekspozycję pełnej gamy sera Rycki Edam, czyli serów oferowanych w bloku, kostkach 300 g i plastrach, a zastosowana w nim minimalistyczna aranżacja pozwala na skupienie całej uwagi odbiorcy na produktach SM Ryki. Propozycja podania nie jest typowa dla tego typu reklam, jednak Rycki Edam wygląda w takiej kompozycji wyjątkowo apetycznie.
Kampania będzie realizowana w TV, prasie, outdoorze oraz w radiu.