W maju rozpoczęła się kampania promocyjna Spółdzielni Mleczarskiej RYKI. Akcja wspiera wprowadzenie nowej gamy produktów SM RYKI – serów w plastrach. W ramach kampanii reklama promująca sery w plastrach pojawiła się na warszawskich autobusach komunikacji miejskiej oraz billboardach.
Założeniem akcji jest podkreślenie wyjątkowego smaku ryckiego sera, który uzyskiwany jest z mleka krowiego najwyższej jakości. Zarówno w reklamie, jak i na opakowaniach dominuje kolor biały oraz pojawia się nowe hasło: „Mleczne z natury”.
– Ostatnie lata to dla nas czas intensywnego rozwoju. W odpowiedzi na coraz szybsze tempo życia i trendy rynkowe, wprowadziliśmy do asortymentu gamę serów plastrowanych, w wygodnych opakowaniach. Warszawa i województwo mazowieckie to jeden z naszych głównych odbiorców, dlatego kampanię promocyjną rozpoczęliśmy właśnie tam – mówi Jerzy Pyza, Prezes Spółdzielni Mleczarskiej RYKI.
Sery w plastrach dostępne są w 150 gramowych opakowaniach, które można wygodnie zamknąć po otwarciu. W nowej odsłonie ukazały się: „Rycki Edam”, „Ramzes”, „Hit z Ryk” oraz „Gouda”.
Spółdzielnia Mleczarska RYKI swoją działalność na rynku polskim prowadzi już od blisko 90 lat. Od kilkunastu lat również rozwija sprzedaż na rynki zagraniczne. Obecnie na eksport przeznacza 30% produkcji. Przez lata obecności w branży mleczarskiej SM RYKI zdobyła silną pozycję oraz zaufanie klientów.