Gdy jedni rzucają kośćmi, my je po prostu wzmacniamy. Gdy inni bawią nas kolejnymi odcinkami różowej pantery, my wolimy opowiedzieć pełną i bardziej prawdziwą historię żółtej patery, której smakami można cieszyć się w domu, pracy, a nawet na pikniku. Bo czerwiec zdecydowanie należy do serów z Ryk!
„Dojrzewanie Cezara w bloku. Historia z wyższej półki”, „Przygody żółtej patery” czy „Kości zostaną wzmocnione. Sery bogate w wapń” – to hasła jakie towarzyszą naszej kolejnej ogólnopolskiej akcji reklamowej, która ruszyła kilka dni temu. Nasze billboardy i citylighty można zobaczyć w kilkudziesięciu miastach.
Prezentowane na kilkuset nośnikach motywy są kontynuacją ostatniej kampanii telewizyjnej pt. „TIVI Ryki”.
Zastosowana w nich gra słów i skojarzeń ma przyciągnąć uwagę przechodniów i wskazać istotne cechy naszych serów, m.in. historię, tradycję, smak i jakość.
Czy historie te będą miały swoją kontynuację? Możemy jedynie powiedzieć, że nasze asy nadal trzymamy w rękawie.
I tyle w temacie sera … jak na tę chwilę 😉