Nowe produkty w SM Ryki
W ramach kampanii prezentowana jest szeroka oferta SM Ryki — sery dojrzewające, sery o prostym składzie, w blokach, w kostkach i w plastrach. Pyszny smak i jakość to jedne z najważniejszych cech, którymi kierują się konsumenci przy wyborze produktów spożywczych, dlatego szczególnie eksponowane są Rycki Edam, uhonorowany znakiem Jakość Tradycja, oraz Rycki Koneser, ser dłużej dojrzewający o wyrazistym, lekko pikantnym smaku i prostym składzie, do produkcji którego użyto tylko 3 składniki: sól, mleko i kultury bakterii. Do rodziny ryckich produktów dołączyły też Ser Rycki Tarty Mix oraz Masło Ryckie Exclusive, które są reakcją na zapotrzebowanie klientów.
Przyjemne z pożytecznym
Według najnowszych badań, jedną z 10 najwiekszych pasji Polaków jest gotowanie. Przeciętne gospodarstwo domowe spędza aż 14 godzin tygodniowo na przygotowywaniu posiłków. Dlatego obserwując te trendy, SM Ryki w ramach kampanii przygotowała niespodziankę dla tych, którzy lubią kuchenne eksperymenty. Powstało wiele autorskich przepisów, które zabierają konsumentów w kulinarną podróż, gdzie tradycja łączy się z pomysłowością. Produkty z Ryk znakomicie wpisują się w wiele rodzajów potraw nadając im niepowtarzalnego charakteru.
Zobacz oryginalne i proste przepisy przygotowane specjalnie do tej kampanii:
Telewizja, internet i content marketing
Kampania jest realizowana w TV oraz Internecie. Na szklanym ekranie zobaczymy billboardy sponsorskie, a w ramach tzw. product placementu produkty SM Ryki „wystąpią” w roli bohaterów audycji „Przepis dnia”. To program emitowany w najlepszych godzinach oglądalności na antenie TVP2, gdzie pokazywane są najlepsze smaki i oryginalne przepisy, prezentowane w różnych odsłonach przez znakomitych kucharzy.
Działania w internecie skupiają się na obecności w social mediach, reklamach w sieci Google oraz na głównej stronie onet.pl. Uzupełnieniem działań jest współpraca z influencerami zajmującymi się kulinariami, którzy przygotują swoje oryginalne przepisy z ryckimi produktami.
Kampania ma charakter content marketingowy, co oznacza, że dostarczamy klientowi poszukiwanych przez niego użytecznych treści, jakimi niewątpliwie są przepisy. Taka formuła kampanii pozwala na zaprezentowanie produktów i ich zalet w naturalnym kontekście użytkowania, czyli w przygotowanych potrawach.
Poznaj nowe produkty
W ramach kampanii prezentowane są dwa nowe produkty, jakie SM Ryki oferują swoim klientom — Masło Ryckie Exclusive oraz Ser Rycki Tarty Mix. Stanowią one uzupełnienie bogatej oferty firmy. Poniżej przedstawione są opakowania tych produktów oraz ich walory.
Masło Ryckie Exclusive — NOWOŚĆ
- Masło Ryckie Exclusive — Ekstra 82% tłuszczu
- Źródło witamin A, D, E, K
- Świetnie się smaruje
- Ryckie masło Exclusive to powrót do smaków dzieciństwa
- Doskonałe na co dzień i na święta
Ser Rycki Tarty Mix — NOWOŚĆ
- Tarty idealny do sałatek, pizzy, zapiekanek
- Mix najlepszych ryckich serów
- Idealna gramatura do jednej potrawy
- Praktyczne opakowanie — otwierasz–zamykasz, kiedy zechcesz