Rycki Edam został nagrodzony w konkursie „Lider Forum 2015”, organizowanym przez Redakcję magazynu „Forum Mleczarskie Handel”.
Celem konkursu jest Promocja artykułów mleczarskich, kształtowanie trendów rynkowych oraz wyłonienie najciekawszych produktów mleczarskich. Głosy mogą oddawać jedynie czytelnicy magazynu „Forum Mleczarskie Handel”, reprezentujący sektor handlu, poprzez wypełnienie ankiety dołączonej do dwumiesięcznika. Pod uwagę brane są: innowacyjność produktu, atrakcyjność opakowania, wielkość sprzedaży oraz zadowolenie ze współpracy z producentem. Zwyciężają trzy produkty najczęściej wskazywane w danej kategorii.
W tegorocznej XI edycji konkursu, organizowanej pod patronatem Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, Rycki Edam zajął zaszczytne miejsce w dwóch kategoriach:
• w kategorii „Sery żółte plasterkowane” – I miejsce
• w kategorii „Sery żółte w bloku” – II miejsce
Nagrody te są dowodem na to, że ser „Rycki Edam” cieszy się popularnością zarówno wśród koneserów ryckich serów, jak również przedstawicieli sektora handlu.