We wtorek, 20 września w Pałacu Sobańskich w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród dla nowości, które zwyciężyły w badaniu Perły Rynku FMCG 2016 – ogólnopolskim, niezależnym plebiscycie branżowym.
Członkowie konkursowego jury analizowali nie tylko jakość produktów, walory smakowe i unikalność nowości, ale także wsparcie marketingowe.
Spółdzielnia Mleczarska Ryki została wyróżniona w kategorii „produkty mleczne”, zdobywając srebrny medal – Perłę Rynku FMCG 2016 za nową linię serów ryckich: Rycki Edam, Rycki Edam Light, Rycki Edam Wędzony, Rycki Maasdam i Gouda.
Inicjatywa „Pereł Rynku” ma wieloletnią tradycję i jest jednym z największych projektów wyłaniających najlepsze produkty głosami handlu. Co roku bierze w nim udział ponad 400 produktów.
Na finałowym podium stają produkty, które są najlepiej rokującymi nowościami.